نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4981
-
الف
+

گلایه بازیگر «ستایش» از مردم و کاربران فضای مجازی

بازیگر سریال «ستایش» پیرامون اجرای نقشش و واکنش مردم نسبت به آن صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «امید علیمردانی» بازیگر سریال «ستایش»  طی یک مصاحبه پیرامون ادامه تولید سریال «ستایش ۳» گفت: پاسخ این سوال باید توسط کارگردان و تهیه کننده این سریال داده شود، اما من به عنوان یک بازیگر معتقدم سریال ستایش این توان را دارد که ادامه یابد و در قالب فصل چهارم به مخاطبان عرضه شود.

وی مردم را بهترین سنگ محک برای ادامه سریال ستایش در فصل چهارم دانست و ابراز کرد: این مردم هستند که تعیین می‌کنند چه برنامه‌هایی تهیه شود و یا چه برنامه‌هایی ادامه نیابد، از سوی دیگر با نمایش سریال ستایش در فصل سوم و استقبال مردم از این مجموعه مشخص شد که ساخت سریال ستایش در فصل چهار همچنان برای مردم جذابیت خواهد داشت.

بازیگر سریال «ستایش ۳» در مورد نقش خود در این مجموعه و باز خورد این کرکتر در بین مردم اظهار کرد: کرکتری که در «ستایش ۳» ایفا کردم در فصل اول و دوم دارای ماجرای خاصی بود، همین امر سبب شد تا با باز خورد‌های مختلف مردم روبرو شوم، وقتی که در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کردم آنان در مورد نقشم از من سوال می‌کردند و برخی نیز دلیل خیانت رستم در سریال ستایش را از من جویا می‌شدند و می‌پرسیدند چرا به حشمت فردوس خیانت کردی؟ همین موضوع باعث رنجش من شد و بسیار اذیت شدم.

امید علیمردانی

علیمردانی در مورد محور اصلی سریال «ستایش ۳» به باشگاه خبرنگاران گفت: سریال «ستایش ۳» پیام‌های اجتماعی ارزشمندی را با خود به همراه داشت توجه به سنت‌ها و ارزش نهادن به آن‌ها از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در طول سریال به مخاطب یادآوری شد.

وی به شایعه فوتش در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی به نحوی شده است که خبر‌های نادرستی مبنی بر مرگ برخی از بازیگران و یا افراد سرشناس در آن تولید و سریعاً گسترش پیدا می‌کند مدتی پیش خبر فوت من در فضای مجازی گسترش پیدا کرد که از طریق پیام اینستاگرامی این شایعه را خنثی کردم.

امید علیمردانی متولد ۲ اسد ۱۳۶۴ تهران بازیگر و نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است. وی دانش‌آموخته رشته فلم‌ سازی و کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر است.

علیمردانی در آثاری همچون «قصه پریا»، «نارنجی پوش»، «ازدواج در وقت اضافه»، «خفه‌گی»، «ستایش ۲»، «چارچنگولی» و «ستایش» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

بیشتر:

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

ب م

نظر شما
ارسال نظر